Prechod z Win na Linux...

Martin Lebeda martin.lebeda na cims.cz
Čtvrtek Srpen 29 08:58:43 CEST 2002

Jan Houstek <housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz> wrote:

> - mozilla je v soucasne dobe asi nejkvalitnejsi
> - v KDE je Konqueror, ktery je podle vseho rychlejsi a alespon na prvni
>   pohled se mi zdalo, ze umi vse, co potrebuju ...

Ja posledni dobou nedam dopustit na links - od verze 2 funguje i graficky.
Pripoustim, ze neumi vsechno, ale jinak je nejrychlejsi, zere malo prostredku
pocitace a ma takovy usable interface (bez opicaren).

> v KDE Konqueror, jinak xterm + mc (IMHO lepsi nez vsechny klikaci
> alternativy dohromady)

XNC - je slabsi nez Windows Commander, ale na mnoho veci dostacuje, umi
prochazet i libovolne archivy a co neumi mam zkofigurovane pomoci externich
utilit.

DFM - nedavno se tu probiral, OS/2 jsem mel v oblibe, takze mi vyhovuje.

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...