ABIT KX7-333 (KT333) - problem vypinani AC

Marek Sezemsky sezemsky na czechsite.cz
Čtvrtek Srpen 29 14:57:17 CEST 2002

Petr Krejci wrote:
 > Zdravim,
 >
 > Poridil jsem si novou desku ABIT KX7-333 coz je cipset
 > KT333.
 >
 > Chipset je podporovany az v jadre 2.4.19. Takze jsem
 > upgradnul jadro z tarballu.
 >
 > Vse je celkem v pohode az na :   NEVYPINAMI AUTOMATICKY
 > ZDROJ PRI POWERDOWN.
 >
 > Proste nevim cim to muze byt. Ve Win je to v pohode.
 >
 > Zkousel jsem snad vsechny mozne varianty nastaveni jadra.
 > Tolik kompilaci jsem snad jeste nedelal. :) A porad nic.
 > Mate nejaky napad?

Zkousel jste i power management, volba "Use real mode for
power off"? Nebo tak nejak se to jmenuje. Mne to pomohlo (i
kdyz na uplne jine konfiguraci).

S pozdravem                           www.czechsite.cz
Marek Sezemsky                         Czech Site a.s.