Debian/GNU - krabice

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 29 17:16:41 CEST 2002

> Mate predstavu, kolik debianistu by si tuto krabici koupilo? Ja se sice k

No tak treba ja, hodila by se mi do vytrinky :)

> nim nepocitam, ale mam dojem, ze toto je to posledni, co by jim chybelo ke
> stesti. Ale mozna se mylim. Kazdopadne, vyrobit vyse popsane je celkem
> drahe (foto na krabici, tisk a vyroba krabice, lisovani cd, tisk
> manualu...) a ma smysl to udelat pouze pri dostatecnem poctu zajemcu. Je

Mel jsem prave na mysli nejake levnejsi reseni. Stahnout a vypalit cd, sehnat
nekde nejaky krabice, vytisknout instalacni manual formatu a5 (na laserovce,
cernobile, scvaknout to sesivackou), na krabici prilepit prilepit zepredu
logo debianu, zezadu zmensenou verzi flyeru. Mozna by to stacilo, mam pocit,
ze takove krabice jsou potreba jenom jako duvod pro managery, kteri maji
(nekdy) pocit, ze kdyz to nema krabici, tak je to k nicemu, pripadne na ozdobu.

> fakt, ze stable verze debianu by byla v prodeji rozumne dlouho, ale je
> otazka, zda-li by to stacilo k dostatecnemu prodeji.

Mozna by bylo lepsi to delat spis na zakazku.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>