Debian/GNU - krabice

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Srpen 30 03:53:27 CEST 2002

On Thu, Aug 29, 2002 at 05:16:41PM +0200, Jakub Maa01 Jirků wrote:

> No tak treba ja, hodila by se mi do vytrinky :)

> Mel jsem prave na mysli nejake levnejsi reseni. Stahnout a vypalit cd, sehnat
> nekde nejaky krabice, vytisknout instalacni manual formatu a5 (na laserovce,
> cernobile, scvaknout to sesivackou), na krabici prilepit prilepit zepredu
> logo debianu, zezadu zmensenou verzi flyeru. Mozna by to stacilo, mam pocit,
> ze takove krabice jsou potreba jenom jako duvod pro managery, kteri maji
> (nekdy) pocit, ze kdyz to nema krabici, tak je to k nicemu, pripadne na ozdobu.

osobne jsem palil potato pro czlug (bylo to asi tricet sad = asi 90CD) a
musim rict, ze uz samotne vypisovani slozenek mne stalo cele odpoledne,
vypalovani po odpolednech asi dva dny (menil jsem CD kazdych devet
minut) a nedovedu si predstavit, ze bych to mel davat do rucne
polepenych krabic, pridavat letak vpredu a vzadu a tak...a to presto, ze
mam ty lidi rad a delal jsem to pro radost...

> Mozna by bylo lepsi to delat spis na zakazku.

<off topic v linux.cz, spise pro debian.cz:>

nechcete nekdo ugimpovat (utexovat) obrazek ve tvaru krabice (na ktere
by byl jako potisk ten debianovsky letak), ktery by se vystrihl a
slozil? nemusi to byt vubec 1:1 , staci ve velikosti CD, kdyby je v
tom nekdo chtel mit...

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487