nokia 6150 - IRDA

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Srpen 29 16:56:20 CEST 2002

   From: d na d-c.sk
   Date: Thu, 29 Aug 2002 02:31:34 +0200

Zdravím,

   > pestujete niekto taketo nieco doma ? rad by som vedel ci to vie chodit
   > ako modem a ci sa to da vyuzivat naplno v linuxe .. tzn. odosielat ,
   > prijimat sms, manazovat zoznam a tak dalej .

měl jsem sice jenom 6110, ale u 6150 to bude stejné. Přes IR (ne IRDA,
protože Nokia 6150 nemá kompletní implementaci IrDA stacku) jsem byl
připojen i na Internet, ale ta rychlost opravdu stála za to. Vše ostatní
samozřejmě bez problémů funguje.
--
Pavel Janík

It's known to be very buggy (it comes directly from the hardware
manufacturer).
                  -- Hubert Mantel about some driver for eth. card