nokia 6150 - IRDA

Jirka P jprokupek na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 29 13:19:15 CEST 2002

d na d-c.sk wrote:
> Zdravim ,
>
> pestujete niekto taketo nieco doma ? rad by som vedel ci to vie chodit
> ako modem a ci sa to da vyuzivat naplno v linuxe .. tzn. odosielat ,
> prijimat sms, manazovat zoznam a tak dalej .

Mam to, mohu plne doporucit pres xgnokii to funguje jako vino, ale pozor
na na IRDA ale na infrared - nastaveni v xgnokiirc - procet jsem helpy a
dalo se to rozbehnout - ve Win se mi to taky povedlo ale musi se upravit
jeden inf soubor, aby se IR ocicko naistalovalo jako generic ir com port
a potom to jede bez problemu
S tim modemem nevim sam, jeste sem to nezkousel, ale kazdopadne sem se
docet, ze modem to v sobe nema - melo by to ale jit nahradit softwarove
- alespon tak jsem to pochopil
pokud neco jsem k dispozici

Jirka