flash player

Jirka Nemec blupix na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 29 20:52:14 CEST 2002

----------  Předaná zpráva  ----------

Subject: flash player
Date: Fri, 30 Aug 2002 13:12:31 +0200
From: Jirka Nemec <blupix na seznam.cz>
To: linux na linux.cz

Dobrý den
Mám problémy s modulem pro netscape, ktery se stara o přehrávání flash.
Používám Debian Woody 3.0-0 a k browser Opera 6.03.
Podle návodu jsem zkopíroval soubory
libflashplayer.so a ShockwaveFlash.class do adresáře
 /usr/lib/netscape/plugins a nakonec jsem v opeře vyhledal pluginy.
Ani po novém spuštění opera flash animaci nepřehrála.
Pokusil jsem se spustit mozillu 1.0, ta však nenastarovala (stejně ji
nepoužívám).  Po nové instalaci pod rootem se nějak spustila, avšak  po
přepnutí do vzhledu chrome už nenastartovala. Pod normálním uživatelem mi
stale nefunguje.
Pokusil jsem se spustit ten modul libflashplayer.so. ten jenom nahlasil:
Neoprávněný přístup do paměti (SIGSEGV)

Nevíte co s tim? Nechci se vracet k Mandrake 8.2, kde mi to perfektně
fungovalo.

--
Jiří (BluPix) Němec

E-Mail:blupix na seznam.cz