flash player

David Tomsik linux na e-ware.cz
Pátek Srpen 30 11:17:37 CEST 2002

Jirka Nemec wrote:

> ----------  Předaná zpráva  ----------
> Dobrý den
> Mám problémy s modulem pro netscape, ktery se stara o přehrávání flash.
> Používám Debian Woody 3.0-0 a k browser Opera 6.03.
> Podle návodu jsem zkopíroval soubory
> libflashplayer.so a ShockwaveFlash.class do adresáře
>  /usr/lib/netscape/plugins a nakonec jsem v opeře vyhledal pluginy.
> Ani po novém spuštění opera flash animaci nepřehrála.
> Pokusil jsem se spustit mozillu 1.0, ta však nenastarovala (stejně ji
> nepoužívám).  Po nové instalaci pod rootem se nějak spustila, avšak  po
> [...]

Ahoj,

/usr/lib/netscape/plugins je adr. pro netscape, mozna ze existuje nejaky
vseobecny sdileni netscape pluginu, ale na to bych nesazel. Pri
instalaci flash_pluginu do Mozilla 1.1b sem take postupoval podle navodu
z pluginu, akorat sem zameni adresar /usr/lib/netscape/plugins za
/usr/local/mozilla/plugins kde mama mozillu nainstlovanou.
U opery to asi nebude jiny ;)

S pozdravem D.T.

--

S pozdravem D.T.