TCP/TP stack

Čtvrtek Srpen 29 22:15:46 CEST 2002

On 29 Aug 2002, Cejka Rudolf wrote:

> - Pri jistych okolnostech (asi problemy s konektivitou pred serverem,
>   ale opravdu jen asi - tohle se da jen tezko vystopovat, ale urcite
>   se nejedna o prilis velkou zatez) sitove rozhrani v Linuxu umre a
>   pomuze jen reboot nebo rmmod/insmod. Ve FreeBSD to tak bezne neni.

Ja jsem obcas pozoroval, ze se sitove rozhrani zaseklo, ale slo to
odseknout pomoci ifconfig down/ifconfig up. Jako pricinu jsem urcil chybku
v driveru, kdy v situaci, kdy pri obsluze preruseni potreboval pamet, ale
zadna nebyla k dispozici, proste obsluhu preruseni ukoncil a kartu nechal
naveky cekat. V novejsi verzi toho driveru uz to bylo opraveno, ale mozna
podobny problem jeste nekde strasi.

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."