TCP/TP stack

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Srpen 30 07:56:30 CEST 2002

On 29 Aug 2002 08:14:15 GMT, Cejka Rudolf wrote:

: - Pri jistych okolnostech (asi problemy s konektivitou pred serverem,
:   ale opravdu jen asi - tohle se da jen tezko vystopovat, ale urcite
:   se nejedna o prilis velkou zatez) sitove rozhrani v Linuxu umre a
:   pomuze jen reboot nebo rmmod/insmod. Ve FreeBSD to tak bezne neni.

Aha - to ovsem nie je chyba TCP/IP stacku, ale konkretneho drivera.
Ano, to sa zda sa obcas stane, aj ked ja osobne som na to este
nenarazil (s vynimkou kodu, co som pisal sam :-))

Zdravi
--
                                       Stano