Idealni windowmanager ;-)

Michal Cihar cihar na email.cz
Pátek Srpen 30 11:11:08 CEST 2002

Lubos Lunak wrote:
>  Orezane KDE vyhovuje vsemu nahore. Rychlejsi nabihani urcite pujde udelat
> necim jako
>
> #! /bin/sh
> xsetroot -solid darkblue
> # WM
> kwin &
> # pro dock
> kicker
> # pro kl. zkratky pro apps, viz. KMenuEdit
> khotkeys
>
>  Sice se tak neudela par veci, ktere by se pri startu celeho KDE udelat
> mely, ale kdo chce jen WM, tomu to muze byt burt.

Po drobnem prehazeni ;-) to dokonce nabehne (puvodni verze taky nabehla
ale hned se ukoncila)...ale nejak mi v tom blbnou klavesove
zkratky...neco funguje (napr zavreni okna) neco ne (spusteni programu) a
ukoncit to jde jenom sestrelenim X. No jeste si s tim zkusim pohrat,
tahle rychlost nabihani uz je celkem v pohode.

#! /bin/sh
xsetroot -solid darkblue

	Michal Cihar