Idealni windowmanager ;-)

Lubos Lunak l.lunak na email.cz
Pátek Srpen 30 12:11:19 CEST 2002

Michal Cihar wrote:

> Po drobnem prehazeni ;-) to dokonce nabehne (puvodni verze taky nabehla
> ale hned se ukoncila)...ale nejak mi v tom blbnou klavesove
> zkratky...neco funguje (napr zavreni okna) neco ne (spusteni programu) a

 Nektere z klavesovych zkratek ma na starost treba i kdesktop, ktery v tehle
oskubane verzi neni. Klavesove zkratky pro spousteni aplikaci se
konfiguruji v kmenuedit.

> ukoncit to jde jenom sestrelenim X. No jeste si s tim zkusim pohrat,

 No protoze tam chybi i ksmserver :).

> tahle rychlost nabihani uz je celkem v pohode.

 No mozna bude jednodussi vzit originalni startkde skript a zkusit vyhazet
vsechno, co pujde, projit $KDEDIR/share/autostart a jestli v tom skriptu
prezije i volani kcminit, tak jeste Init= polozky v
$KDEDIR/share/applnk/Setings .

 Na www.kde-look.org v sekci Other jsou pod nazvem '*NEW* super fast kde
startup' dokonce uz dva takovehle brutalne orezane skripty (i kdyz ty
jejich puvodni verze byly dost pofiderni, viz. diskuze k nim - no ale kdyz
chce nekdo jen WM, tak co, ze ? :)  ).

--
 Lubos Lunak
 l.lunak na kde.org ; l.lunak na email.cz