Chyby pri kompilaci qmailadmin

Bc. Radek Krejča radek.konference na starnet.cz
Pátek Srpen 30 20:51:05 CEST 2002

Dobry podvecer,
zkousim uz ctvrty den kompilovat qmail a admnistraci pro nej. Qmail mi jede,
vpopmail take, autoresponder a ezmlm-idx mam tez, takze jsem chtel rozbehat i
qmailadmin, bohuzel je to nad me sily.
V manualu jsem si precetl, ze pro kompilaci staci jen zadat ./configure, coz
neproslo, takze zadavam:
 ./configure --enable-htmldir=/path_to_document_root
--enable-ezmlmdir=/usr/local/bin/ezmlm
--enable-vpopmaildir=/var/spool/vpopmail

Toto jiz projde bez problemu, bohuzel pri kompilaci prikazem make mi okamzite
vyjede toto:

[root na server qmailadmin-1.0.2]# make
make  all-recursive
gcc -I.     -g -O2 -c qmailadmin.c
qmailadmin.c:30: vpopmail.h: No such file or directory
qmailadmin.c:31: vauth.h: No such file or directory
*** Error code 1

Stop in /home/radek/downloads/qmailadmin-1.0.2.
*** Error code 1

Stop in /home/radek/downloads/qmailadmin-1.0.2.
(line 252 of Makefile).
*** Error code 1

Stop in /home/radek/downloads/qmailadmin-1.0.2.
(line 381 of Makefile).

Co delam spatne, resp. co mam udelat, aby to slo?
Diky
Radek

--
S pozdravem,