Chyby pri kompilaci qmailadmin

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Srpen 30 21:03:01 CEST 2002

Bc. Radek Krejča wrote/napsal:
: Dobry podvecer,
: zkousim uz ctvrty den kompilovat qmail a admnistraci pro nej. Qmail mi jede,
: vpopmail take, autoresponder a ezmlm-idx mam tez, takze jsem chtel rozbehat i
: qmailadmin, bohuzel je to nad me sily.
: V manualu jsem si precetl, ze pro kompilaci staci jen zadat ./configure, coz
: neproslo, takze zadavam:
:  ./configure --enable-htmldir=/path_to_document_root
: --enable-ezmlmdir=/usr/local/bin/ezmlm
: --enable-vpopmaildir=/var/spool/vpopmail
:
: Toto jiz projde bez problemu, bohuzel pri kompilaci prikazem make mi okamzite
: vyjede toto:
:
: [root na server qmailadmin-1.0.2]# make
: make  all-recursive
: gcc -I.     -g -O2 -c qmailadmin.c
: qmailadmin.c:30: vpopmail.h: No such file or directory
: qmailadmin.c:31: vauth.h: No such file or directory
: *** Error code 1

  Chybí hlavičkové soubory vpopmail.h, vauth.h.
  Podívejte se, co je napsané v qmailadmin.c na řádce 30 a podle toho ty
zlořečené soubory najděte a dejte je do cesty kompilátoru.

  Předpokládám, že návod ke kompilaci jste si přečetl (občas tam
jsou hodnotné poznámky) a nic z toho, co tam je psané, jste nezanedbal.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/