Samba jako PDC s Windows XP

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Sobota Srpen 31 00:31:03 CEST 2002

> Zdravím konferenci!

Tak nejak :-)

> Už celé odpoledne se trápím s přihlášením do domény se systémem WinXP. Po přečtení všech příspěvků v konferenci jsem sice o něco chytřejší, ale stejně mi to nejede :o(
> [...]

Ach jo. Az zase nekde zaslechnu, ze nekdo po precteni emailu propadl vrazednemu
silenstvi, nebudu se divit... Tohle bezi konferenci asi tak kazdy tyden, a bud
je tady odpoved: http://samba.kn.vutbr.cz/samba/docs/FAQ/#4 , nebo tady
http://samba.kn.vutbr.cz/samba/ftp/docs/Registry/WinXP_SignOrSeal.reg reseni.

> Děkuji! DH

Neni zac.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

Pro snazsi vyhledavani: win xp winxp samba domena domain Win XP WinXP , ale on ho
stejne nikdo nepouziva :-(