Samba jako PDC s Windows XP

David Hartman linux na cag.cz
Sobota Srpen 31 11:33:29 CEST 2002

From: "Jakub Maa01 Jirků" <maa01 na seznam.cz>
To: <linux na linux.cz>

> Ach jo. Az zase nekde zaslechnu, ze nekdo po precteni emailu propadl
vrazednemu
> silenstvi, nebudu se divit... Tohle bezi konferenci asi tak kazdy tyden, a
bud
> je tady odpoved: http://samba.kn.vutbr.cz/samba/docs/FAQ/#4 , nebo tady
> http://samba.kn.vutbr.cz/samba/ftp/docs/Registry/WinXP_SignOrSeal.reg
reseni.

Bohužel. Tuhle opravu registru jsem použil, ale stejně mi to nefunguje.
Ještě jednou jsem všechno zkontroloval a vypadá to (alespoň podle mě), že by
to mohlo být v pořádku. Nevím, pro se mi pořád nedaří se do domény
přihlásit. Nemohl byste mi někdo poskytnout váš smb.conf? Připojuji svůj
smb.conf, možná tam někdo najdete nějakou chybičku, kvůli které mi to
nefunguje. Děkuji.

[global]
   workgroup = NET
   server string = Samba %v