rox-filer ve fluxboxu

Jiri Hysek jiri.hysek na tiscali.cz
Sobota Srpen 31 16:53:23 CEST 2002

On Pá, 2002-08-30 at 03:39, Petr Vanek wrote:

> neni to popsane v manualu? popis k icewem tam byl, mam tam na to
> soubor winoptions...

Pro icewm to v manualu popsane je, ale ja potrebuju vedet, jak na to ve
fluxboxu. Mozna jsem se dival spatne, ale ani blackbox ani fluxbox jsem
tam nevidel.

> je pekny, ze ;-) , taky jsem mu propadl..(mi lokalni uzivatele taky ;-)

To je;) Ale ja z nej potrebuju jen pinboard.. uz jsem si nakonfiguroval
fluxbox podle mych predstav, tak nechci zas menit window managera...
staci mi uz jen pridat ty ikonky ;))

Jiri Hysek