Chyby pri kompilaci qmailadmin

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Sobota Srpen 31 17:25:59 CEST 2002

"Bc. Radek Krejča" <radek.konference na starnet.cz> writes:

> Dobry podvecer,
> zkousim uz ctvrty den kompilovat qmail a admnistraci pro nej. Qmail mi jede,
> vpopmail take, autoresponder a ezmlm-idx mam tez, takze jsem chtel rozbehat i
> qmailadmin, bohuzel je to nad me sily.
> V manualu jsem si precetl, ze pro kompilaci staci jen zadat ./configure, coz
> neproslo, takze zadavam:
>  ./configure --enable-htmldir=/path_to_document_root
> --enable-ezmlmdir=/usr/local/bin/ezmlm
> --enable-vpopmaildir=/var/spool/vpopmail
>
> Toto jiz projde bez problemu, bohuzel pri kompilaci prikazem make mi okamzite
> [...]

Nechci vyvolavat flamewar, ale doporucim vam abyste radeji pouzil vmailmgr
+ oMailadmin.  vpopmail je spatne napsany program :( a jeho hlavni autor
jiz nekolikrat nasekal do kodu skolacke chyby (nebudu-li pocitat naprostou
ignoraci vetsich patchu od uzivatelu, nedodrzovani zavedenych standardu
... viz. ony hlavickove soubory ... apod.)

S pozdravem,
Ondrej Sury.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6