/dev/scd0 is not a valid block device - Proboha proc?

4konference na centrum.cz 4konference na centrum.cz
Neděle Prosinec 1 02:11:24 CET 2002

Aaaaa, tady byl zahrabany pejsek. Nepamatuju si, ze bych predelaval
kernel, takze nechapu, proc to chodilo pred tim.

Kazdopadne diky

Nokia 3410 za 4.577 Kč. Nejvýhodnější nabídka telefonu na trhu!http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.oskarmobil.cz/handsets/handset.php