zase mozilla + java plugin

Pondělí Prosinec 2 10:35:03 CET 2002

Leos Literak wrote:

> co tam prosim te je tak hrozneho? ja jsem zatim (nastesti) nestihl
> upgradovat a tak me zajima, co by me cekalo, pokud bych tu odvahu a cas
> nasel ;-)

	Tak uz jsem zase zpet u 1.1., vazne to neslo, jednak zatuhava browser i
tam, kde 1.1. ne - projevuje se to tak, ze se neprekresluji windows po
klikani na tab browser a co vice, jednotliva okna na tab browseru zacnou
byt seda... dalsi - stalo se mi vzdy pri praci asi tak po 5 minutach
(pravidelne), ze pocitac najednou zatuhne (veskery cas sezere na Win2k
proces csrss) a nejde nic udelat ani v jinem okne (super preemptivni
multitasking...'->) != mozilla... po 15s se vse vrati k normalu.
Vzhledem k tomu, ze verzi 1.1. jsem najizdel pri prichodu do prace a
ukoncil jsem ji pri vecernim odchodu, fakt pokukanicko...

	A k tomu Messengeru - compakteni folderu trva vice jak 3x tolik za
usilovneho chrceni HDD (jakoby 1.1. mela vetsi buffer? a 1.2. to delala
malem po sektoru:->) a bez moznosti pokracovat (u 1.1. se obcas da),
pokud mate razeni podle Threadu (rozbalovani) a rozbalite thread, ktery
ma 20 a vice polozek, pockate si asi tak 2x tak dlouho, proste celkove
je prace minimalne 2x tak pomalejsi (odezva na Ctr-C, Ctrl-M, Del, move
to folder atd.), v prohlizeci se nacekate nez Vam to ulozi obrazek
minimalne 1.5x tolik apod.

	Prosel jsem si 'nove' ci opravene vlastnosti 1.1. ve 1.2. a zjitil
jsem, ze si vystacim s 1.1. do doby nez bude 1.x aspon tak stabilni a
rychla jako 1.1.... (skoda, tesil jsem se na zmenu k lepsimu)