zase mozilla + java plugin

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Neděle Prosinec 1 17:46:42 CET 2002

On Sun, Dec 01, 2002 at 04:41:35PM +0100, Jarda Mikulík wrote:

> Jestli to je ta, ze nejfungujou hypertextove odkazy (nereaguji na klik)
> a nejedou plug-iny, taxe jim nedivim. Je to totiz nepouzitelne. Asi to
> uspechali.

Nevím přesně, snažil jsem se to najít v bugzille podle toho čísla, které
je na www.mozilla.org uvedené v odstavečku, proč stáhli 1.2, ale nějak
jsem to úplně nepochopil. Zatím jsem s 1.2 žádný problém neměl, tedy kromě
těch, které byly už v 1.2b - především 174760 mi pije krev dost intenzivně.

                                                            Michal Kubeček