zase mozilla + java plugin

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Pondělí Prosinec 2 00:49:45 CET 2002

Jarda Mikulík wrote:

> Jestli to je ta, ze nejfungujou hypertextove odkazy (nereaguji na klik)
> a nejedou plug-iny, taxe jim nedivim. Je to totiz nepouzitelne. Asi to
> uspechali.

Tu je problem s DHTML, ked date v JavaScripte: document.write("<a
href="http...">Ahoj</a>");, tak to v stranke zobrazi len ako text (na ktory
sa neda kliknut), tagy to popapa.

V normalnom html takyto problem nie je. Vacsi pruser su memory leaky pri
obrazkoch.

A co sa tyka pluginov, tu moze nastat problem vtedy, ak su Javove applety
vkladane do stranky pomocou JavaScriptu. Sun vymyslel konverter, ktory sa
postaral o vyriesenie nekompatibility medzi vkaldanim appletov pre
Mozillu/Netscape vs. Internet Explorer.

Ale zatial som v Mozille 1.2 nepozoroval, zeby mi applety nefungovali. Aj
flash ide dobre, obcas az prilis dobre (drze reklamy na nemenovanych
strankach ktore furt strngaju alebo zakryju polku stranky).

mP