Nefunkcni seriove porty

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Prosinec 2 01:25:13 CET 2002

On Mon, Dec 02, 2002 at 01:13:17AM +0100, Jan Houstek wrote:

> Kernel jsem zkousel 2.4.19 a 2.4.20 s volbami
>
> CONFIG_SERIAL=y
> CONFIG_SERIAL_EXTENDED=n
> CONFIG_SERIAL_NONSTANDARD=n

Tady by mohl být problém, kdyby se používal zároveň nějaký interní modem
nebo jiný virtuální sériový port, který by s tou myší sdílel IRQ (tedy
např. ttyS0 a ttyS2 nebo ttyS1 a ttyS3). Možnost sdílení IRQ mezi sériovými
porty se nastavuje právě v těch "extended options" (nebo aspoň nastavovala,
je to dost dlouho, co jsem naposledy používal interní modem).

Jinak mne napadá jedině špatně zvolený protokol, některé myši si vybírají
protokol podle toho, jestli je při resetu myši stisknuté (levé) tlačítko.
Ale to jsi asi zkoušel.

                                                            Michal Kubeček