Nefunkcni seriove porty

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 2 01:37:43 CET 2002

> Tady by mohl být problém, kdyby se používal zároveň nějaký interní modem
> nebo jiný virtuální sériový port, který by s tou myší sdílel IRQ (tedy
> např. ttyS0 a ttyS2 nebo ttyS1 a ttyS3). Možnost sdílení IRQ mezi sériovými
> porty se nastavuje právě v těch "extended options" (nebo aspoň nastavovala,
> je to dost dlouho, co jsem naposledy používal interní modem).

Ne, zadny modem tam neni, to irq neni sdilene, proste jen COM1 na irq 4 a
portu 0x03f8 a COM2 na irq 3 a 0x02f8.

> Jinak mne napadá jedině špatně zvolený protokol, některé myši si
> vybírají protokol podle toho, jestli je při resetu myši stisknuté
> (levé) tlačítko. Ale to jsi asi zkoušel.

Vezmu stejny disk, stejnou mys a dam to do jine krabice s Celeronem ze
stejne rady a jinou deskou (postavene na Via Apollo chipsetu) a funguje
to, takze problem protokolu mysi to neni. Navic jsem zkousel 2 ruzne mysi.

Necekam, ze mi nekdo poradi, cim to je, spis jak by se to dalo
otestovat. Seriovym portum a vecem kolem toho rozumim jen velmi povrchne.

-- Honza Houstek