Nefunkcni seriove porty

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 2 09:59:58 CET 2002

> pokial viem, kernel standardne nedetekuje nastavenia serialov z hardwaru -
> skratka si tipne alebo berie co mu nahodime.
> Setserial to iste - zisti co je nastavene v kerneli.

ani setserial /dev/ttySx autoconfig ??

> Neskusal som sa s tym hrat ale skratka ak to chapem dobre, mozete zmenit
> irq/port v biose a kernel/setserial budu tvrdit stale to iste.

To jsem nezkousel, ale podle takove te tabulky, kterou vypise bios tesne
pred tim, nez zacne bootovat OS, tak jsou porty nastavene v poradku.

> Nie je nahodou odpaleny seriovy port?

Neni, psal jsem, ze s windows 98 to nema zadny problem :-((

-- Honza Houstek