Nefunkcni seriove porty

Yeti yeti.ssm na NOSPAM.atlas.cz
Pondělí Prosinec 2 10:10:39 CET 2002

Jan Houstek wrote:
> Narazil jsem na zvlastni problem. Na uplne obycejnem starsim pocitaci
> (celeron 266, deska s osazenim ALI M1533, IDE M5229 nebo tak nejak, AWARD
> Bios) mi s linuxem nefunguje seriova mys.

Mel jsem ted podobny problem - kamosovi umrela deska a chtel ji vymenit
za jinou. Vsecko v pohode - jenom mys nejela. Po naslednem zkoumani jsem
zjistil, ze zapojeni konektoru na desce se lisi, a ze jsou nejspis
prehozene ty 2 rady spicek. Takze jsem od jineho kamosa ukoristil jiny
konektor a hlodavec hloda!

Asi to nebude ono, ale trebas to pomuze.

Yeti
--
The real geek's epitaph: "Press Return to Continue"

Registered Linux user #270217