OT: Courier IMAP prestane overovat pristupy

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Prosinec 2 16:46:52 CET 2002

Bc. Radek Krejča wrote/napsal:
: Ahoj,
:
:   mam nasledujici problem. Nainstaloval jsem pred casem Courier IMAP s
:   Qmailem, vpopmailem a Squerrelmailem. Vse chodilo krasne, ale pouze
:   chvili. Problem je ten, ze po chvili jsem se nedostal do
:   Squirrelmailu (pred casem zde byl podobny problem). Chvili jsem si
:   myslel, ze je problem v Squirrelmailu, tak jsem patral po
:   konferencich a nic. Nakonec jsem zjistil, ze mi nekdy prestane
:   overovat imap hesla. Nejsem co se tyce Courieru nejaky odbornik,
:   proto Vas prosim o radu, kterou bych urcite nasel, ale trvalo by mi
:   to mnohem dele. Proc mi po case prestane imap overovat hesla? Pokud
:   na tuto otazku neni odpoved, tak alespon jak nastavit drsnejsi
:   logovani v Courieru (popr. v authdemonu), protoze po instalaci se mi
:   omezil pouze na to, ze v maillogu mam

   Mě se to chová podobně s tím, že to sežere všechny soubory, případně
inodes a nelze se ani přihlásit ( => restart či SysRq). Pak najdu v logu
informaci o tom, že není možné natáhnout ld-linux.
   Řekl bych, že tam je nějaký file-leak či něco takového. Ale jistě
to nevím - jádro 2.2.20, RH6.2.

   Je zajímavé, že se to děje až nějakou dobu po instalaci počítače.
Zkusím někde vyštrachat nějaký testovací počítač a spusti na něm
zátěžové testy.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>