OT: Courier IMAP prestane overovat pristupy

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Pondělí Prosinec 2 20:27:15 CET 2002

On Mon, Dec 02, 2002 at 04:32:37PM +0100, Bc. Radek Krejča wrote:
> Ahoj,
>
>   mam nasledujici problem. Nainstaloval jsem pred casem Courier IMAP s
>   Qmailem, vpopmailem a Squerrelmailem. Vse chodilo krasne, ale pouze
>   chvili. Problem je ten, ze po chvili jsem se nedostal do
>   Squirrelmailu (pred casem zde byl podobny problem). Chvili jsem si
>   myslel, ze je problem v Squirrelmailu, tak jsem patral po
>   konferencich a nic. Nakonec jsem zjistil, ze mi nekdy prestane
>   overovat imap hesla. Nejsem co se tyce Courieru nejaky odbornik,
>   proto Vas prosim o radu, kterou bych urcite nasel, ale trvalo by mi
> [...]

Docela dlouho jsem se s tímto problémem potýkal, až jsem zjistil, že je
pravděpodobně chyba v courier-imapu, resp. jeho autentizačního modulu
vchkpw. Napsal jsem si proto skript, který mi databázi vpopmailu
převádí do userdb formátu a překonfiguroval jsem courier-imap, aby
ověřoval hesla v userdb. Od té doby to funguje.

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz