OT: Courier IMAP prestane overovat pristupy

Bc. Radek Krejča radek na ceskedomeny.cz
Pondělí Prosinec 2 23:33:01 CET 2002

Ahoj,

MP> Docela dlouho jsem se s tímto problémem potýkal, až jsem zjistil, že je
MP> pravděpodobně chyba v courier-imapu, resp. jeho autentizačního modulu
MP> vchkpw. Napsal jsem si proto skript, který mi databázi vpopmailu
MP> převádí do userdb formátu a překonfiguroval jsem courier-imap, aby
MP> ověřoval hesla v userdb. Od té doby to funguje.

chm, to si myslim taky, protoze kdyz jsem si hral s hodnotami
authdemonu, tak se sice chyba opakovala, ale pokazde umerne nastavenym
hodnotam.
Nicmene potrebuji, aby mi chodil imap, ackoliv preferuji pop3, tak bez
imapu mi holt vetsina wemailu nepojede. Sveho casu pry courier imap
vubec nepouzival authdemona, ale chodil i s vpopmailem, to je vec,
ktera mi ke stesti plne staci, nepotrebuji nic jineho, nez ten
vpopmail. Lze to nejak udelat, aby se ten autentifikacni modul
nepouzival?
V pripade, ze ne, jaky byste mi doprucili imap server, ktery v pohode
bez nejakeho zbesileho nastaveni chodi s vpopmailem?
Diky
Radek

--
S pozdravem,