zodpovednost za uvolneni pameti po volani gethostbyname, getpwuid...

kratochvil jiri kratochvil na dbsystem.com
Pondělí Prosinec 2 23:59:44 CET 2002

On Mon, Dec 02, 2002 at 11:53:19PM +0100, Jirka Kosina wrote:

> funkce se pouziva ta sama struktura - tedy pokud si chcete ziskane
> informace pamatovat, musite si je nekam ulozit ve vlastni rezii, protoze

to zrovna v man pisou dokonce ze by se mela delat deep copy kvuli
pointrum.
Me by zajimali i dalsi funkce jako treba prave getpwuid(). Nebo mam
predpoklat ze u vsech fci u kterych neni defaultne napsano tohle musite
uvolnit proste uvolnovat nemusim?