lite proxy ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Prosinec 3 10:39:56 CET 2002

zdravim ..

hladam nejaky lite proxy, ktora by splnala tieto poziadavky:

1. proxovanie ( caching nemusi byt )
2. moznost ACL definovat v externych suboroch
	( alebo podpora pre nieco ako squidGuard )
2.5 ACL podla URL, podla regexu a pripadne podla MIME Type
	( nemusi nutne vediet filtering na zaklade contextu stranky )

3. definovanie ACL typu "zakaz vsetko, ak nie je povolene"
4. podpora transparentneho proxy
5. rozumne konfigurovatelne

vsetko toto zvlada squid a aj vela veci navyse, ale bohuzial squid je
velky jedak na zdroje a obsahuje v tomto pripade vela vlastnosti, ktore
nevyuzijem a az tolko sa v C necitim zbehly, aby som si dovolil osekavat
zdrojaky ..

pozeral som rozne proxy, ale nie som v stave uplne vsetko odskusat,
resp. podla features tomu vzdy nieco chyba, ci pripadne je to rovnako
narocne ako squid

mate niekto tip ?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting