NTP a prestupna milisekunda? :-)

Čtvrtek Prosinec 5 00:37:41 CET 2002

On Tue, 3 Dec 2002, Michal Dobes wrote:

> 	tak jsem si vsimnul, ze systemove volani ftime(3), co vraci
> cas vcetne milisekund, hrdinne vraci klidne i tisicatou milisekundu
> a nestaci si s intervalem 0-999. Ze by prace beziciho NTP demonka?

ftime(3) neni systemove volani, ale jen obalka kolem skutecneho syscallu,
konkretne gettimeofday(2). Je to chyba v glibc, viz:

http://sources.redhat.com/cgi-bin/cvsweb.cgi/libc/sysdeps/unix/bsd/ftime.c.diff?r1=1.3&r2=1.4&cvsroot=glibc

(po pravde receno nechapu, proc to vubec zaokrouhluji jinak nez dolu)