Iomega Buz

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Úterý Prosinec 3 21:41:39 CET 2002

Ahoj vsichni,

   snazim se tady na Redhatu 7.3 (kernel 2.4.18-3) rozchodit grabovaci
   kartu Iomega Buz s cipem Zoran, ale porad se mi to nedari. Podpora
   je v jadru zakompilovana, kudzu ho najde a nahraje potrebne
   ovladace, ale pak se to zrejme nejak zvrtne.

   V /dev mam autoamticky vytvorene zarizeni video0 (zkousel jsem ho
   vytvorit i sam, ale nepomohlo to), nicmene napriklad xawtv mi
   hlasi ze /dev/vide0 neni zadne zarizeni...

   Tusi nekdo co s tim? Dokumentace k tem ovladacum je pomerne skoupa,
   proste "make", "update buz" a bezi to... jenomze to nebezi. Na netu
   jsem hledal, ale marne.

   Tomas