openoffice_z_RH8_exel

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Prosinec 3 22:37:54 CET 2002

Dne Tue, Dec 03, 2002 at 09:09:54PM +0100, Jiří Dvořák napsal:

> Přeji dobrý den mám problém se zobrazením českých znaků u souborů
> vytvořených v MS excelu např místo č se zobrazí é.Openoffice je RPM z
> distribuce, skoušel jsem si nainstalovat Anglické 1.0.1 a dělalo to
> taky.

S tim se neda nic udelat. OO kdyz nacita neunicodovy soubor, tak pouzije
default charset. Ten je v redhatim buildu nastaven na Windows-1252. Jeden
cesky buil to mel nastavene na WIndows-1250 a otevirani wordu 6 a excelu
chodilo skvele. Jenze to bohuzel rozbilo jine formaty, predevsim rtf, takze
jsme z toho museli ustoupit a ted je to zpet na Windows-1252. Pokusime se
udelat tam bud moznost vyberu a nebo to nejak oddelit.

Celkem pekne chodi otevirani souboru z office XP.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví