mountnutej vfat (rw) a uzivatel na nej nezapise

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Prosinec 4 13:52:11 CET 2002

Dne st 4. prosinec 2002 13:38 jste napsal(a):
> Uz to tu urcite bylo, jen se mi to nedari najit. Win partition je mountnuta
> jako vfat (rw). Root na ni je schopen zapsat a bezny uzivatel nezapise. Kde
> mam hledat chybu?

Přístupové práva.
Oddíl je připojen jako určitý uživatel a pokud jako root tak tam musíte třeba
zmenit skupinu na win a uživatele co mají tam zapisovat tak dát do skupiny
win a pod....

viz man mount parametry uid=xxx, gid=xxx

|    e-mail soban na centrum.cz             |