Re: mountnutej vfat (rw) a uzivatel na nej nezapise

Oak Oak.brno na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 5 16:44:02 CET 2002

Dobrý den,

měl bych spřízněný dotaz. Mám na šupliká vfat a
vše (skupiny, práva) dobře nastavený, takže je to
OK. Ale vyjma automatickýho připojování; všechny
disky vfat a všechny disky ReiseFS se připojí pouze
s právy ke čtení (u uživatele) a doposud jsem
nepřišel na to, jak se s tím vypořádat. Disky
ext jsou OK.

Asi je vše o tom, změnit konfiguraci automountu,
ale nepřišel jsem na to, jak.

Asi před rokem jsem to částečně vyřešil takovým
šalamounským způsobem, že mám na ploše zástupce
na skript 'mounťák', kterej všechny zmíněný
disky odpojí a znovu připojí, pak je vše OK.

Zdraví,

Oak

Reklama:
Obchodní dům.cz - široký sortiment domácích spotřebičů a elektroniky, výrazné slevy. Navštivte http://www.obchodni-dum.cz/index.phtml?prov=59