mountnutej vfat (rw) a uzivatel na nej nezapise

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Středa Prosinec 4 14:47:44 CET 2002

On Wed, 2002-12-04 at 13:11, Petr's mailing list at seznam dot cz wrote:
> Takze pro vic uzivatelu muzu napsat prepinac vicekrat s UID jednotlivych uzivatelu?
>
> Petr
> On 04 Dec 2002 12:46:04 +0000
> Peter Ronai <linux na my-scotland.sk> wrote:
>
> > > Uz to tu urcite bylo, jen se mi to nedari najit. Win partition je mountnuta jako vfat (rw). Root na ni je schopen zapsat a bezny uzivatel ne
> > -o uid=<UID>

pre viac uzivatelov tam dajte -o gid=<GID> pripadne si mrknite man fstab
ak to chcete nafurt
mimochodom pokial vam niekto napise ako to ma vypadat tak uz by ste
principialne nemal mat problem precitat man, ze ano? (ledaze neviete po
anglicky)

snip

Mount options for fat
       (Note:  fat  is  not  a  separate  filesystem, but a common part
of the
       msdos, umsdos and vfat filesystems.)

       blocksize=512 / blocksize=1024 / blocksize=2048
              Set blocksize (default 512).

       uid=value and gid=value
              Set the owner and group of all files. (Default: the uid
and  gid
              of the current process.)

       umask=value
              Set  the  umask  (the  bitmask  of  the permissions that
are not
              present). The default is the umask of the current
process.   The
              value is given in octal.

dz