chyba spousteni shell scriptu

Matthes ornest na mistral.cz
Čtvrtek Prosinec 5 15:39:29 CET 2002

On Thu, 2002-12-05 at 15:16, Peter Ronai wrote:

> ono dost pomoze ak spravite cosi ako ls -la /bin/sh a pripadne to ako
> elementarnu snahu poslete do konfery ;)
> skuste tiez file /bin/sh a pripadne skuste less /bin/sh (alebo vi ak sa
> nebojite) cim skontrolujete co je to binarka
> ak hej, je executable (r-x) a tak sa da rozmyslat nad ostatnym

takovej BFU zas nejsem, celkem dost dobre vim, kde co mam. Nehlede na
to, ze kdybych mel bordel v symlicich nebo pravech zakladnich programu
jako napr. shellu, tak by toho asi moc nefungovalo ;)
Cili pro upresneni:

[root na corvette bin]# ls -la /bin/sh
lrwxrwxrwx    1 root     root            4 Nov 19 11:19 /bin/sh -> bash

[root na corvette bin]# ls -la /bin/bash
-rwxr-xr-x    1 root     root       593832 Nov 17 16:40 /bin/bash

Vsechno chodi OK, tohle se mi na tomto stroji jeste nestalo, scripty
vzdy chodily normalne. Videl jsem to u jednoho cloveka a nejak jsme to
vyresili, ale prave - hlava derava - uz nevim jak. That's all.

thanx
Matthes

P.S.: vi-cka se nebojim, pouzivam jej denne uz 4 roky ;))