chyba spousteni shell scriptu

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Čtvrtek Prosinec 5 15:37:05 CET 2002

On Thu, 2002-12-05 at 14:39, Matthes wrote:

> takovej BFU zas nejsem, celkem dost dobre vim, kde co mam. Nehlede na
> to, ze kdybych mel bordel v symlicich nebo pravech zakladnich programu
> jako napr. shellu, tak by toho asi moc nefungovalo ;)
> Cili pro upresneni:
>
> [root na corvette bin]# ls -la /bin/sh
> lrwxrwxrwx    1 root     root            4 Nov 19 11:19 /bin/sh -> bash
>
> [root na corvette bin]# ls -la /bin/bash
> -rwxr-xr-x    1 root     root       593832 Nov 17 16:40 /bin/bash
>
> Vsechno chodi OK, tohle se mi na tomto stroji jeste nestalo, scripty
> [...]

ako je to zo sietovanim tej masiny, nemoze byt /bin/bash nieco ine ako
by jeden ocakaval? ake je to distro, (co hovori rpm -V bash) je to elf
binarka? co je v env?

pripadne skuste nieco ako

#!/bin/sh
echo skuska

a ak to zahlasi to iste skuste zmenit sh na bash a znova

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com