konfigurace na video

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Pátek Prosinec 6 07:21:34 CET 2002

> Dobry den

I Vam

> pokousel jsem si na svem compu prehrat film, ale jaksi
> jsem pohorel, behem chvilky se obraz rozejde se zvukem.
> Uz jsem na tom cosi prohlizel, ale je pravda, ze kvalita
> zaznamu byla nizsi, v tomto pripade jde o klasicky film.
> Tak bych se chtel zeptat, zda mam do toho stourat nebo
> se smirit s tim, ze z toho stroje vic nedostanu. Mam:
>
> Celeron 433, 192MB RAM, nVidia Vanta 16MB, CD Toshiba 36x
> suse 8.1 + mplayer

Myslim, ze tenhle pocitac je tak na hranici. Kdyz pouzijete gcc 3.2,
hw akcelereaci a budete mit zapnute mtrr, tak by to melo fungovat. Bez
toho asi moc ne.

Kazdopadne: Jak to prehravate (mylim jaky pouzivate vystupni plugin)?
Nejvetsi vykon podava mplayer pri xv pluginu, ale musite mit nvidia
ovladace.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

<Beeth> Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.
<honx> well, you can stil get one from a strange country :-P