konfigurace na video

Jan Gregor gregor_jan na seznam.cz
Pátek Prosinec 6 07:20:57 CET 2002

Konfigurace je dostatecna (sam mam c400 a matrox g400). Je ale potreba
pouzivat hw. akceleraci grafiky. Jde o rozsireni XVideo a ovladac grafiky ho
musi mit implementovany, coz myslim v pripade nvidii je.

napriklad u mplayeru se pouzije: mplayer -vo xv ....

jozka na razdva.cz píąe ve zprávě
<200212060550.gB65ocY10138 na res.isp.contactel.cz>.