CPU VIA a linux

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Prosinec 6 11:13:52 CET 2002

> a co kdybych pouzil jen pasivni chladic? stacilo by to? :-)
> (nechce se mi tam davat duron, protoze ten se upece, kdyz se sekne
> vetracek

Tohle je AFAIK nesmysl!
1. Pokud mate slusnou desku (treba Asus) tak vam vypne pocitac, kdyz teplota
prekroci urcitou hranici.
2. Z vlastni zkusenosti muzu rict, ze i kdyz to deska neumi, tak to procesor
prezije. Zkusenost AMD Athlon 1Ghz. Linux proste padne a teplota dal
neroste. V mem pripade dostahla teplota 105 stupnu. Vetracek se uplne spekl,
ale procesor to prezil. Bezi bez problemu uz asi dva roky. Predpokladam, ze
vychazite z informaci na Toms Hardware, kde meli pekne videa, jak upekli
Atlona. Jenze tam sundali i pasivni chladic, takze teplota rostla rychleji,
nez to byly cidla schopny vypnout, navic tehdy slusne cidla neexistovaly a
navic to zkouseli na woknech. V linuxu je vysledek trosku jiny.

TNX