Preklepy pri prohledavani historie prikazu v Bashi

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Prosinec 9 10:11:01 CET 2002

On 06/12/2002, Pavel Janík wrote:

>    > casto se mi stane, ze se preklepnu pri prohledavani historie
>    > prikazu v Bashi (je to ale zrejme stejne v libovolnem readline
>    > programu). Bohuzel to vede k tomu, ze uz nelze v hledani
>    > pokracovat, musim jej zrusit a zacit znova. Blbost, ale zivot umi
>    > otravit. Nevite nahodou nekdo, jestli tomu nelze nejak zabranit?
>
> na SuSE Linuxu 8.1 stačí stisknout BackSpace ;-)
>
> SnowWhite:~ # rpm -q bash readline
> bash-2.05b-41
> readline-4.3-41

Aha, tak to mi nefunguje, ovsem ja mam vsude readline 4.2 :) No nic,
mrknu se, jestli na to neni v SuSE balicku nejaky patch nebo specialni
parametr v inputrc, ktery bych mohl pouzit. Jinak mam asi smulu,
readline urcite vsude upgradovat nebudu :) Ale dik za inspiraci...

Ahoj
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka