Stahovani posty ze serveru na server se deje pres POP3??

Kocourek Lukas kocour na evropa2.cz
Pátek Prosinec 6 20:18:59 CET 2002

> v nasi vnitrni siti mame rozjetej Exchange, ketrej stahuje
> postu z venkovniho serveru. Nase sit je oddelena routerem,
> firewall na IPTABLES a ja nevim, zda je treba nejakym
> zpusobem presmerovavat porty pro SMTP ci POP3 pozadavky, pro
> umozneni stahovani posty ze vzdalenych serveru. Normalne mam
> na IPTABLES POP3 a SMTP povoleno, ale posta nejede.
> No, jsem z toho trochu jelen.

Pokud vam jde o synchronizaci dvou Exchange serveru tak tam se to obvykle
deje prez protokol X.400 - TCP port 102 (v pripade Exchange 5.5) a nebo od
verze 6 (Exchange 2000) uz se pro synchronizaci pouziva standartni SMTP -
TCP port 25. Jestli vam jde ale pouze o to stahovani protokolem POP3 z
nejakeho externiho serveru kde mate domenovy kos, tak nemusite presmerovavat
zadne porty, ale staci mit povolen TCP port 110 smerem ven, aby se Exchange
dostal na ten externi server...

Lukas Kocourek