Stahovani posty ze serveru na server se deje pres POP3??

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pátek Prosinec 6 20:39:10 CET 2002

Kocourek Lukas <kocour na evropa2.cz> writes:

> Pokud vam jde o synchronizaci dvou Exchange serveru tak tam se to obvykle
> deje prez protokol X.400 - TCP port 102 (v pripade Exchange 5.5) a nebo od
> verze 6 (Exchange 2000) uz se pro synchronizaci pouziva standartni SMTP -
> TCP port 25. Jestli vam jde ale pouze o to stahovani protokolem POP3 z
> nejakeho externiho serveru kde mate domenovy kos, tak nemusite presmerovavat
> zadne porty, ale staci mit povolen TCP port 110 smerem ven, aby se Exchange
> dostal na ten externi server...

Spis bych hadal, ze to bude ETRN na vzdaleny server, tudiz je treba povolit
PRICHOZI smtp spojeni na ten Exchange uvnitr.  Z puvodniho mailu neni
poznat zda-li ma vnitrni Exchange externi IP adresu, pokud ne, je potreba
udelat pres NAT presmerovani.

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6