Mysql licence

Jan Kubik jan.kubik na kb-soft.com
Pátek Prosinec 6 22:35:05 CET 2002

"Bob" <bob.bob na email.cz> wrote

> muzete mi prosim nekdo polopaticky vysvetlit licencovani MySQL?

> Kdy musim platit za komercni non-GPL MySQL Server Licence? Nejak tomu
> nechapu :

Licence je zapotrebi kdyz:

1.
spojite (propojite, provazete) program, ktery neni "GPL-like"
s kodem MySQL-serveru nebo s MySQL-client kodem, ktery podleha
GPL (jako napr. command-line cast client-kodu)
Typicke je pouziti MySQL embedded serveru ve Vasi aplikaci.

2.
Jestlize rozsirujete aplikaci, ktera bezi VYHRADNE s MySQL a jestlize
rozsirujete tuto spolecne s MySQL-serverem. Toto plati i tehdy,
jeli provedeno napojeni aplikace na MySQL server pres sit.

( Zajima me to z pohledu koncoveho uzivatele(firmy) i z pohledu
> vyvojare.

plati pouze ten, ktery ROZSIRUJE, t.zn. firma muze stahnout,
menit, pouzit jak chce.

zdravi Jan