nechce se vypnout xserver???

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Prosinec 7 09:34:01 CET 2002

Dne pá 6. prosinec 2002 20:25 jste napsal(a):
> [...]

Právě nás zajíma co to napsalo - křištálové koule nemáme.
Příkazem ps zjistit který program zůstal běžet a odstřelit ho.

Po novém startu je možné že se nerozběhl xfs proto to spadlo znovu X ka nemají
fonty. (Spustit pouze v textovém režimu a skontrolovat zda se xfs rozběhne.)
Prostě znovu poslat chybový výpis a skontrolovat logy co povídají.