Re: nechce se vypnout xserver???

baser baser na seznam.cz
Sobota Prosinec 7 10:54:20 CET 2002

Dne 7. prosinec 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> Právě nás zajíma co to napsalo - křištálové koule nemáme.
> Příkazem ps zjistit který program zůstal běžet a odstřelit ho.
           Petr Šobáň

prikaz ps vypise toto:
PID   TTY    TIME    CMD
2440 pts/0 00:00:00 bash
2448 pts/0 00:00:00 ps

podarilo se my spustit xserver prikazem "start xserver =="
ale po logoutu to spadne do textovyho rezimu a napise "waiting for
xserver shutdown"

Dekuji za ochotu mi poradit a omlouvam za mou neznalost prikazu

s pozdravem
baser

Reklama:
FIMFARUM - Cesky celovecerni loutkovy film na motivy pohadek Jana Wericha. www.fimfarum.cz V kinech od 28. listopadu. http://www.fimfarum.cz