Add: OT: Pripojeni IDE disku bez restartu.

Ing. Karel Babka dekls na top.cz
Neděle Prosinec 8 18:01:07 CET 2002

Michal Dobes wrote:

>Odpoved asi zcela nepotesi.
>V podstate jakykoliv HW RAID ATA radic v kombinaci s vhodnym

Zajímal by mne ten vhodný šuplík; už jsem viděl několik těch 'běžných'
(cena cca 600-700 set bez DPH) a každej 'trochu blbne', jak pravil
jejich majitel. Já to o tom svém mohu říci také.

Karel Babka