Tlac na appletalkovej tlaciarni

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Pondělí Prosinec 9 07:34:48 CET 2002

Pekny den ;o))

Potreboval by som vyriesit maly problem - k osvitovej jednotke mame RIP,
ktory sa tvari ako tlaciaren - ale na appletalkovej sieti. Bezi pod
AIXom, ale
nedari sa mi nakonfigurovat TCP/IP. Chcem ist inou cestu - potreboval
by som nakonfigurovat server tak, aby som nan nieco cez netatalk alebo
sambu vytlacil a tlacovy demon to nan poslal. Samozrejme pomocou
appletalkoveho protokolu. Vie mi nekto poradit ci je konkretne toto mozne?

Pripadne ak ma niekto skusenosti s AIXom ked sa prihlasim ako root
ako mozem modifikovat subor /etc/net ? Pripadne kde inde mozem
nastavit IP adresu a prizdielan disk cez NFS? Je to ale archaicka verzia
AIX PS2 1 3.0 a moc mne znamych veci z Linuxu tam nejak chodi inak...

Vopred vdaka. Vlado

----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799